بزرگترین سود برجام اثبات چندباره عدم پایبندی آمریکایی‌ها به تعهداتشان است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 25
نویسنده : علی

 وی با اشاره به آیه 217 از سوره بقره که می‌فرماید «وَ لَایَزَالُونَ یُقَاتِلُونَکُم حَتَّی یَرُودُّکُم عَن دِینِکُم إِنِ استَطَاعُوا» (آنان پیوسته با شما می‌جنگند تا اگر بتوانند شما را از دینتان برگردانند) تاکید کرد: خوب است که ما هر روز این هشدار راهبردی قرآن کریم را با خود مرور کنیم دشمنی آمریکا با ما بنیادی و ریشه ای و بر سر اصول انقلاب است و این هایی را که می گویند بهانه است.

وی با اشاره به اقدام دونالد ترامپ رییس دولت ایالات متحده آمریکا در خروج از برجام تصریح کرد:بالاخره هر آدم بی عقلی هم ممکن است گاهی کارهای خوبی هم انجام دهد و این آدم این کار خوب را کرد.

فرمانده کل ارتش یادآور شد: ما ملت بزرگی هستیم. ما کشور غنی و با ظرفیتی داریم. ما برای آقایی و عزت که یکی از بزرگترین آرمان‌های یک ملت فهیم است، همه چیز را در درون خودمان داریم.

امیر سرلشکر موسوی تاکید کرد: فرهنگ غنی اسلامی-ایرانی با جاری شدن در حوزه‌های گوناگون، می‌تواند روز به روز بر عزت و پیشرفت این ملت بزرگ بیفزاید.

وی ادامه داد: به مصداق «پرسیدند: ادب از که آموختی؟ گفت: از بی‌ادبان»، ان‌شاءالله که درس دیشب این آدم برای جهانیان و به خصوص کشورهای منطقه آموزنده و مفید باشد.

فرمانده کل ارتش به موضع عربستان در همین زمینه اشاره کرد و افزود: این سعودی‌ها هم از آن درس‌های عبرت‌آموز تاریخ هستند. لجاجت بر باطل و در برابر حق انسان را به کجا می‌کشد. این که این‌ها برای نشان دادن خود، خودشان را به آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها می‌چسبانند، واقعا عبرت‌آموز است. من واقعا فکر می‌کنم که نسل آینده آن‌ها چطور می‌خواهند این اوراق تاریخ خود را بخوانند.

وی با بیان این که «ما به وعده خداوند اعتماد داریم» تصریح کرد: می‌دانیم که اگر بر سر مواضع اصولی خود مستحکم باشیم و انسجام داشته باشیم، پیروز نهایی این میدان خواهیم بود.

امیر سرلشکر موسوی در ادامه با اشاره به موضوع همایش مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح تاکید کرد: یک وقت تصور نشود توجه به موضوع مهارت‌آموزی جایگزین آمادگی رزمی و دفاعی سربازان شود. تهدیدات مقابل ما در حدی است که ما باید آمادگی مقابله را در خود دائما بالا ببریم.

وی یادآور شد: سرباز یکی از ستون‌های محکم آمادگی رزمی هم از نظر کمیت و هم از نظر کیفیت است. بنابراین ما در برنامه‌های آموزشی و عملیاتی سربازان هیچ چیز را کم نکرده‌ایم.

فرمانده کل ارتش اضافه کرد: نیروی جوانی سرباز از یک طرف و ظرفیت‌های موجود در پادگان‌ها و پایگاه‌ها از سوی دیگر به اضافه نیاز امروز و فردای کشور باعث شد که با دستور سردار ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح، این قرارگاه مهارت‌آموزی و این اقدام مبارک پا بگیرد.

وی یادآور شد: آن چه که تا امروز انجام شده، با وجودی که آن قدر هست که جای شکر و تشکر دارد، ولی واقعیت این است که هنوز در اول راه قرار دارد. پیش‌نیازهایی مثل آموزش سبک زندگی هنوز به اندازه کافی گسترش و عمق پیدا نکرده و بسیار هم مهم است.

امیر سرلشکر موسوی تصریح کرد: این سبک زندگی است که می‌تواند به سایر مهارت‌های آموخته شده جهت و امکان تاثیرگذاری بدهد.

وی افزود: این که جامعه ما به حق‌الیقین برسد که تکیه به توان و تولید خودمان، کلید نجات ما از تنگناها و کلید پیشرفت واقعی ماست، تا حد زیادی به سبک زندگی و آموزش آن به سربازان به عنوان نسلی که مرتبا به بخش مولّد جامعه اضافه می‌شوند، ربط دارد.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: وقتی سالیانه چند صد هزار نفر ماهر و آموزش دیده، پرورش یافته و با سبک زندگی صحیح وارد جامعه شوند، به تدریج فرهنگ در این بخش متحول و بهینه خواهد شد.

وی در پایان گفت: ما هم در ارتش تمام تلاش و برنامه‌ریزی خود را کرده‌ایم و خواهیم کرد که این ماموریت به خوبی انجام پذیرد.



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: